Perlahan-Lahan Belajar Buat Duit Dengan Jobdirumah (JDR)

Okey..

Selepas daftar jadi ahli rasmi di web jobdirumah (JDR). Serius aku memang tak berapa faham dalam Panduan yang diberikan. Emm, ambik masa sikit nak memahaminya. Takpe, aku Perlahan-Lahan Belajar Buat Duit Dengan Jobdirumah (JDR)..

Entry Terkait : Panduan Job Di Rumah

Nak dapatkan kerja di web jobdirumah memang memerlukan kita memahami bahasa inggeris dan aku tak berapa nak ngam dengan bahasa Mat Saleh ni..hehe.  Tapi aku suka benda-benda baru macam ni, tu pasal aku join..
Perlahan-Lahan Belajar Buat Duit Dengan Jobdirumah (JDR)

Perlahan-Lahan Belajar Buat Duit Dengan Jobdirumah (JDR)

Tertarik dengan laman web jobdirumah ni sebab dapat buat kerja di rumah. Siapa yang tak tertarikkan ? Kalau korang berminat jugak boleh join jobdirumah, linknya aku dah berikan. Klik jer..

Entry Terkait : Cari Pendapatan Sampingan Dengan Jobdirumah

Jadi, perlahan-lahan aku belajar dengan menyertai program affiliatenya dulu dan tak sangka berjaya mendapat jualan pertama. Bagi aku, promosi affiliate mudah sikit. Ikut suka korang nak promosi di platform mana seperti blog, email dan media sosial. Kerja kita tulis, promosi.. promosi.. promosi. letih tidur..haha..

Sekarang ni baru teruskan langkah baca betul-betul panduan yang di berikan. Emm, nanti tengok la..


Kesimpulan

Boleh la nak try jobdirumah..

Kalau tak jadi jangan salahkan aku, Nak berjaya dan mendapat hasil kena ada usaha. Biar keluar peluh di kepala korang, rasa penatnya memikirkan idea promosi. Jangan bla begitu saja bila nampak susah..

Okey...

Korang berani..

Boleh cuba dengan klik link di bawah..

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Perlahan-Lahan Belajar Buat Duit Dengan Jobdirumah (JDR)"

Catat Ulasan