Susah Ke Kerja Dari Rumah ?


Susah Ke Kerja Dari Rumah ? Emm, nak cakap macam mana pada sahabat-sahabat. Jika ada di kalangan anda ini yang pernah atau selalu buat kerja dari rumah, mesti faham dengan feeling dan situasinya..

Jangan tidak tahu, aku pun selalu cari job atau kerja dari rumah..

Entah la, aku pun tidak berani cakap senang atau susah. Adakalanya dapat kerja yang senang dan adakalanya pulak dapat kerja yang susah. Bergantung pada majikan yang memberi peluang kerja tersebut..


Susah Ke Kerja Dari Rumah ?


Susah Ke Kerja Dari Rumah Secara Online?


Aku suka buat kerja dari rumah, boleh la sikit-sikit pendapatan sampingan untuk keperluan diri sendiri. Bagi aku tak ada la susah mana kerjanya, mungkin yang membuatkan anda rasa susah kerana tidak faham konsep kerjanya..

Kerja dari rumah yang aku maksudkan secara online, ya. Jangan salah faham pulak..huhu..

Jangan kata pulak anda tidak tahu web yang menyediakan kerja secara online ? Okey, aku bagi link. Anda daftar Jobdirumah dan baca syarat-syaratnya. Kerja, ada yang senang dan ada yang susah. Jika pilih kerja, ukur dengan kemampuan diri..



Betul Ke Susah Kerja Dari Rumah Secara Online

Susah jika kita tidak tahu, kan. Cuba kalau tahu, mesti senangkan. Pejam mata pun boleh buat..hehe. Aku suka buat kerja online dari rumah, ia rasa sungguh menyenangkan. Tidak tahu la jika perasaan sahabat-sahabat..

Aku pun masih baru lagi kerja secara online..

Masih banyak yang perlu atau kena belajar. Kena ganda usaha dengan lebih gigih lagi nak buat kerja dari rumah secara online. Jeles tengok blogger otai hebat buat duit ribu-ribu sebulan..


Mula-Mula Kerja Secara Online

Mula-mula rasa susah sangat nak dapat satu komisen dari mana-mana kerja online yang dilakukan. Rasa macam tidak berbaloi hari-hari tidor lewat. Akhirnya, selepas banyak belajar dari otai-otai hebat, baca panduan sana sini, korek ilmu dalam blog-blog yang hebat. Baru la nampak sedikit hasil setiap bulan..

Nak kata banyak tu tak ada la..

Okey la dapat maintain RM100 - RM200 sebulan. Terus gigih berusaha nak dapatkan 4 angka sebulan..

Doakan saya, ya..

Oh ya, Panduan Jobdirumah merupakan salah satu alat bantu yang membantu aku mencari lubuk-lubuk untuk dapat kerja di intenet. Dengan bekerja di rumah sahaja. Jika anda berminat, aku yakin anda pun dapat lakukan seperti saya dan rakan-rakan. Boleh jer klik pautan di bawah..



Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Susah Ke Kerja Dari Rumah ?"

Catat Ulasan