Website Kerja Dari Rumah (Jobdirumah) Di Naik Taraf

Website Kerja Dari Rumah (Jobdirumah) Di Naik Taraf. Sebelum ini web jobdirumah berada di versi 2.0.15. Jika anda ahli tetap kerja dari rumah pastinya tahu, kan. Ini membuktikan awesomenya kerja online..

Perubahan orang bekerja pun makin canggih..

Dan..

Dalam beberapa hari ini, portal jobdirumah telah dinaik taraf ke versi 3. ada beberapa perubahan yang dilakukan oleh pihak jobdirumah. Anda seharusnya tengok sendiri web 'Jobdirumah' tersebut..


Website Kerja Dari Rumah (Jobdirumah) Di Naik Taraf

Website Kerja Dari Rumah (Jobdirumah) Di Naik Taraf

Apa yang di maklumkan melalui email, ia bukan lagi sekadar panduan bekerja di rumah. Malah telah menjadi portal carian kerja online penuh dengan tawaran kerja online daripada majikan dari Malaysia, Singapura, Thailand , Indonesia, Amerika Syarikat, UK dan seluruh dunia..



Semakin meluas kerja dari rumah secara online boleh diberikan..

Rugi anda tidak mengambil peluang ini untuk mencari duit poket dalam kerja-kerja online yang bakal anda lakukan. Itu pun jika anda ada kesedaran dan nampak peluang di depan mata..


Komisen Jobdirumah Dihentikan

Aku mula-mula rasa hairan jugak dalam 2 minggu ini tak ada komisen jobdirumah yang masuk, biasanya ada jugak dapat sale. Rupanya-rupanya dihentikan sementara untuk di naik taraf, link-link affiliate anda akan ditukar dengan link baru..

Jadi bersabar, ya..

Jobdirumah akan menggunakan platform baru yang dikendalikan oleh sharesale, itu la apa yang aku faham. Harga panduan jobdirumah pun sudah naik ke harga baru. Mereka yang sudah menjadi ahli, beruntung dapat uprgade dengan percuma. Jadi kita tunggu update terbaru dari pihak jobdirumah..

Jadi, kita tunggu info terbaru dari pihak mereka. Klik 'Jobdirumah' intuk ke web tersebut..

Subscribe to receive free email updates:

5 Responses to "Website Kerja Dari Rumah (Jobdirumah) Di Naik Taraf"

  1. Isi tapi xpernah dapat satu job pun..hehe

    BalasPadam
  2. Hari tu mcm dpt email dpd Job dari rumah ni. Tp tak perasan apa isi kandungannya. Baca sekali lalu jer

    BalasPadam
  3. Sekarang ni dah macam2 cara buat banyak duit melalui internet ni. Antara rajin dengan tidak jek. Bole jadik translator , main binary option , buat youtube video. Kena ada ilmu , pastu explore. Try and error. In sya Allah , kalau tak give up mmg boleh mendatangkan pendapatan bulan2 la orang ckp.

    BalasPadam